06 ноември 2014

Ноември - домашна декорация

Привет от мен с предложение за домашна декорация, която не изисква никакви средства. Стари книги, две рамки в златисти цветове, принтер, няколко хербаризирани листенца от явор,  папрат и малко време.

Като начало отрязах листите от книгата( те почти се бяха разпаднали) и на всеки потделно принтирах по една буква. Подредих ги добре и след това ги перфорирах и надявах на шнурче. За да държи по-добре шнурчето за хартията от задната страна за всеки лист се залепя с хартиено тиксо.  Надписа изглежда ефектно и много ми харесва, мисля тези дни да го направя и в чешки вариант ( LISTOPAD)  за козметичния салон на една приятелка.




Малко повече ми отне работата по декорацията за рамките. На бяла хартия със златиста гел химикалка написах разни мисли, може и стихове, честно казано колко по-разкривено пишете толкова по-добре. Нямах яворов лист затова си го нарисувах и изрязах, минах го със сребърна боя и след това това отпечатах на написаното.

















Последната декорация беше още по-лесна, под написаната хартия сложих няколко изсушени листа и след това ги минах от горе с молив, излишния молив изтрих. Получиха се сенки на листа.











За час бях почти привършила с всичко, по Коледа ще бъде свалено и отново подредено, но все пак тези сезонни декорации са част от есенното настроение което внасям всяка година у дома. Aко ме питате, какво правеха момичетата през това време водеха битка домашно направени хартиени дракони, а аз нямам никакво право да се меся, защото не умея въобще да говоря драконов език.


Усмихнат ден.

GRAB A BUTTON

Thanks Carolyn.


1 коментар:

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...