30 септември 2011

Калъф за Амазон Киндел - Cover for Amazon Kindle

   Книга, под широко небе. Книга, на път. Българска книга в чужбина - мисия невъзможна. Преди време четях любимия ми Джон Стайнбек на чешки. И в този език е удивителен, но на български е далече по-голямо удоволствие.  




Моето братче обаче ме изненада и ми подари Амазон Киндел 3. Към него ми подари и застраховката против падане и детски шетливи пръстчета. 


Аз обаче решиш да не си купувам калъф за него, а сама да си го ушия.
Открих си плат който да ми допада... и понеже обожавам резида и зеленото в интериора, екстериора...плата в точно този нюанс веднага ме грабна.


 Един ден дойде на гости моя близка приятелка и започна да изброява: О, зелена количка, зелена баня, зелена кухня... дори гърнето на детето зелено... хей вие сте много луди на тема зелено. 


След това, веднага започнах да премислям как да осъществя плана.
Намерих стар тефтер и от него взех кориците... от тях си направих твърд шаблон, но идеята да сложа корица между плат не ми допадна защото все пак калъфа трябва да се пере. 


Така от тефтера остана само мекото тънко дунапренче, а твърдата част за калъфа изрязах от пластмасова папка. Когато започнах да шия не се сетих да снимам всяка стъпка.




Затова ако все пак се наемете да си ушиете подобно нещо мисля, че този урок за шиене на калъф за тефтер много ще ви помогне. В блога The Cottage Home на Lindsay има много, много интересни неща за начинаещи и за напреднали. Аз го открих обаче малко след като бях завършила моя калъф иначе можеше използвам нейната идея за повече джобове в лявата страна.



От останалата част от плата спретнах едно мини калъфче за HTC-то ми. Не, че нямах вече едно ушито от бяла кожа, но суетата е голямо нещо и при наличие на материал не издържах. 




Много телеграфична стана тази публикация, но самото шиене беше доста бързо за близо два часа имах своята зелена книжка. :) А, може би жълто зелена. 


 Чудесен ден и ако в последно време сте чели нещо и то ви е развълнувало споделете. 



5 коментара:

  1. Честита придобивка! Калъфчето, което си й измайсторила, е страхотно - мекичко и в любимото ми свежо зелено :) Много прочетени книги ти пожелавам! Есента и зимата са перфектното време за това.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея, Иве! :)
    Много добра книга четеш! ;))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря момичета, да ви се връща скоро и вие да сте по един Киндел в ръка или може би nook http://www.barnesandnoble.com/nook/index.asp?PID=35699#productimg :))) ... Мартиn съм го сложила за wallpaper - защото ми много любим... изнамерих как да сменя оригиналните пейпъри с избрани джейпеги. Иначе с нетърпение чакам:
    A Dance with Dragons, всъщност вече я имам на английски,ама той ми плачевен та... ще я чакам или на Бг. или на cz... aхххх дано е по-скоро. Ако четете на Анг. я пращам на лични. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито, Иве, на мен пък мъжът ми ми подари за РД, но с калъф, и без застраховка ;-) Просто защото аз не мога сама да си ушия...

    ОтговорИзтриване
  5. Мария, радвам се и на теб да ти честит Киндела... колкото до калъфа важното е го пази пък от къде и какъв е няма значение... Приятно четене момичета.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...